Zondag 4 september - Reisverslag uit Vughtsche Hoeven, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Zondag 4 september - Reisverslag uit Vughtsche Hoeven, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Zondag 4 september

Blijf op de hoogte en volg Angela

09 September 2016 | Nederland, Vughtsche Hoeven

Om 9.00 uur van huis vertrokken. Natuurlijk op tijd. We moeten nog ons visum op Schiphol halen. Maar helaas consulaat gesloten geen visum. Dan maar in Parimaribo hopelijk. Huub, Anita, Sanne en Jesse komen ons uitzwaaien. Heel gezellig . We vertrekken om 15.15 uur. Het is ongeveer 9 uur vliegen. Afstand Amsterdam - Parimaribo is 4600 miles. Hele gunstige vlucht, goeie verzorging onderweg, een beetje turbulentie. Maar om 19.15 uur plaatselijke tijd (het is hier 5 uur vroeger) arriveren we. En ja eerst het visum halen, ruim een uur in de rij maar dan hebben we het toch. Dan worden we gebracht naar ons hotel voor de eerste nacht. Ruim 2 uur rijden. Om 23.30 uur zijn we dan eindelijk ter plaatse. De tas voor de komende dagen moet nog worden ingepakt. Een heel gedoe want we mogen maar 8 kg meenemen en dat is echt niet veel. Maar ja moet lukken. Zo eindelijk naar bed. ...