Donderdag 15 september - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu Donderdag 15 september - Reisverslag uit Vught, Nederland van Angela Leeuw - WaarBenJij.nu

Donderdag 15 september

Blijf op de hoogte en volg Angela

15 September 2016 | Nederland, Vught

Geen spannende dag vandaag. 's Ochtends bij het ontbijt wat foto's gemaakt van de vele vogels. We hebben vandaag geen excursie en zijn naar de stad gegaan. Zoals je misschien weet brengen wij altijd uit ieder land iets voor kerst mee, liefst een kerstgroep. Mooi of lelijk maakt niet uit. Zelfs uit Vietnam hebben we een kerstgroep meegebracht twee jaar geleden. Dus nu ook op pad. We zijn al diverse keren met de auto langs een kerstwinkel gekomen en zijn daar vandaag naar toe gegaan. Het viel eigenlijk nogal tegen. Niets wat we eigenlijk mooi vonden maar ja de traditie he. Dus toch maar een kerstgroepje gekocht niet echt mooi maar wel tevreden. Rest van de dag nog wat gewinkeld en andere souvenirs gekocht. Je hebt hier veel kledingzaken, telefoonwinkels, niet veel souvenirwinkel. Marion en ik zijn nog even naar de Centrale Markt geweest. Een grote hal waar ze groenten en fruit verkopen. Maar de hitte en de geur was niet echt aangenaam. Terug naar het hotel, helaas het begon te regenen dus onze weg maar met een taxi vervolgd.